älskar min familj.

Det gör jag faktiskt, mer en något annat !!
Alla kan ju få sina dystra tankar inte bara jag, annars mår jag kanon.
jag tycker jag har rätt att skriva ner mina tankar ist för att bryta ner mig själv.

Snart kommer Micke och lämnat modemet, efter det drar vi ner till stranden igen,
det är nära så man får passa på när det är såhär varmt =) .. Anett kommer nog på en fika när hon vilat ut sig.
Kaffe och en cigg på det här då.
Anonym » 2009-06-30 | 22:13:38

Det är en konst att kunna "skriva av sig" känslorna vi alla bär på. Det där med att du ser att saker ska hända Kevin tror jag också har med modersinstinkten att göra i alla fall så hoppas jag att det är så............för jag ser och har sett att Liam skadas på en kniv så jag är nästan sjukligt rädd för knivar.............skydda skydda det är vad man vill............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback