you are my little baby, my heart is very hot !!

Pappas ord idag mot tjejen * hon förstör mer en vad hon förstår *  =)
mamma och pappa blev lite paff över mitt hår, dom kände inte igen mig, men dom tyckte det var ursnyggt och pappsen sa * Nu ser du ut som en rock tjej. * =)
Vi kollade igenom alla leksaker och gossedjur och kevvan fick en hel del faktiskt men tog bara hem lite pappsen får schussa resten..
sen fikade vi och pratade om mitt och min mans brölopp och dom är glada att vi valt det beslutet här. =)
mamma avvlastade mig med lill prinsen lite men han älskar ju sin mormor så det var inga problem.
livet känns så underbart ibland alltså, vi kan ha jobbiga perioder men allt gör oss starkare och mer oslagbara, vi går i mot vind mot vissa men det ger med sig, vi har klarat två år och kommit såhär långt, det gör oss så starka tillsammans, vi älskar varandra och har valt varandra och vår son och det är det som är så underbart, dom är mer en guld värda för mig och jag är mer en guld värda för dom, vi klarar allt tillsammans, jag älskar er  <3


Melissa » 2009-07-09 | 09:27:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

nej nu har jag missat ngt här :p

ska ni gifta er? :)

Malin » 2009-07-09 | 11:25:24

När ska ni gifta er??? Grattis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback