Yes, Familjen happy.

jag och kevin sov till halv 9, jag vaknade av att min lilla man satt framför mig och kollade på mig, tyckte jag var söt när jag sov. =)
ja han klarade inte av att vänta tills imorgon med sin present så han fick öppna den när jag vaknade för han bad så sött =) det var en Mp3 och han blev överlycklig då slipper han tjata på att få låna min haha, jag är väl ändå snäll. =)
sen åkte vi till Coop Forum och handlade lite, jätte mycket rea så massa fynd gick hem iaf.
när vi skulle hem så hoppa han av en station från oss och gick och solade så jag och kevin gick hem och fixade, vi åker ju på tisdag så massa tvett att vika som jag vek till slut, måste packa imorgon.
måste erkänna att jag är nervös inför att träffa min kusin, hennes kille min morbror och moster som jag inte träffat på 5 år minst, min moster kan bra svenska min morbror kan lite men inte min kusin dom talar finska och eng.. så ja =)
utifrån det så kom mina föräldrar över på middag idag gubben lagade god mat och maräng tårta till efterrätt med kaffe, åh riktigt tjockis mätt men överstigande gott..
Hur som helst gott folk så är jag glad riktigt glad för Nya sony Ericsson W995 blev min idag och jag bara älskar den.
så sitter och lägger över låtar och lite sånt på den medans den laddar och mina pojkar vilar upp batterierna =)





Ja vad ska man säga, Vi är förbaskat söta =)

sandra » 2009-07-27 | 02:44:36

Gumman gud du anar inte hur mycket jag saknar dig :(



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback