Wonderful day !

jag vaknade i soffan imorse hade bamse ont i ryggen och spred sig genom kroppen kändes det som,
utifrån det så vaknade alla vi 3 kl 06:00 och gick upp, väldigt ovanligt.
vi degade i soffan i någon timme och kollade på tv tills jag fick städ ryck och började städa här hemma. =)
hur som helst så gick min man och sonen på promenad till centrum och tillbaka och när kevin kom tillbaka fick han mat och baby smörgås med smör, Jörgen och Elisabett och lilla barnet madde kom hit och hämta oss tre så vi åkte till stranden.
Hur mysigt som helst men ont i huvudet fick vi på köpet båda två.

Ja juste det ja, på tala om tänder så har vår grabb fått sin första tand nu,
den är inte helt uppe en men halva är uppe och har spruckits genom tandköttet,
märkte det när han bet på mitt finger och jävlar vad vasst det var så vi kollade och den, hihi åh mammas stora grabb,
från att vara en lite spermie till att vara en nyfödd bebis som utvecklas till ett barn, du är 6 månader och 18 dagar och det händer saker varje dag och fort går det =) .


Vår vackraste lilla ängel, det finaste vi har och gör vår kärlek starkare ! , du är mammas livsglöd <3
Marika » 2009-07-19 | 09:20:09

Vacker som tusingen eran son!! roligt första tanden!! :-)Kram

Anonym » 2009-07-20 | 01:11:13

vilka ögon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback