Vill aldrig mer vakna!!

var hos läkarn igår och fick medicin,
hade hög feber och det steg och steg fast jag tagit ipren, sov hela dagen min älskade mor tog hand om kevin jag hoppas han inte blir sjuk vilket han börjar bli tror jag =( Gubben skulle ta ledigt 12:00 om han kunde för sin chef.
känner mig inte bättre idag febern är nere lite bara men jag kan inte äta överhuvudtaget knappt dricka, det här suger vill aldrig mer vakna förs jag är frisk, det svider i hela magen =(
tänkte ta en kall dusch nu svettas ihjäl och brinner upp inuti. =/
men hur vet man om det är svin influensan? =(
Mickis » 2009-07-23 | 07:02:51
URL: http://miikaaeeelas.blogg.se/

Läkaren skulle nog garanterat kollat upp det om det fanns några misstankar.

Jag är också jätte sjuk, precis efter en utlandsresa, jag vart jätte orolig men jag hade ingen svin influensa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback