vad kan man säga, man slipper iaf grönalund :)

hel späckad dag måste jag säga, alexandra kom förbi och vi lekte lite med kevvan och kollade på film och åt kladdkaka och väntade på att min man skulle dyka upp från jobbet,
vi gjorde en beställning på att han skulle till system bolaget och köpa några cider till middagen och det gjorde han,
sen öppnade vi ciderna och spelade familje spel med 740 frågor och riktigt kul var det och mycket mycket skratt tills min man kom hem med en HARRUNGE vi trodde först det var en fågel men när han kom närmare så såg vi,
åh så underbar liten harrunge ville bara hålla och pussa på den, vi hade den här och gav den vatten han berättade att den var så liten och vilsen och kunde inte låta den ligga kvar så han tog med den,
vi ringde till vildschoren dom svarade inte först men tillslut ringde dom upp och sa att vi skulle gå och lämna tillbaka den så nära grönt som möjligt så vi tog farrväl av vår gullunge, mysiga lilla nin, längesen man hade en sån.
hade dom sagt att dom skulle avlivat den hade vi behållt den!!
Kevin ville såklart visa Alexandra han inte träffat på länge vad han kunde, han satt och lekte med saker rulla runt och stog och banka i bordet haha mammas sötnos.
sen blev det mat * Lövbiff med pommes och tatziki . * och fortsatte att spela åh så kul vi hade alla tre, skrattade så vi höll på att tappa andan och lite het på gröten blev vi haha.
när vi skulle ut och röka så glömde vi nyckeln och portkoden funkade inte längre så vi stog där och försökte roppa på grannarna som var vakna men det kom tre ungdommar och öppnade tack och lov..
min man sover nu och lika så grabben Alexandra har åkt hem och jag ska nog sova nu är hur trött som helst. =)
Men en riktigt älskad dag, så himla mysig.. NU SKA VI BLI GRAVIDA !!! håller tummarna. <3

ha det gött gött !!
jag och den sötaste harrungen !

Alexandra med en liten kevin.


Du är så jäkla vacker och så himla stor och så himla duktig i allt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback