Goodby your sucker :)

Spring ner till din mamma i graven gumman,
vi har fått nog av ditt skitsnack nu, det är bara tröttsamt, tråkigt och går i repris.
Isåfall inbillar du dig själv att du vet vem han är, jag förstår att du vill få folks uppmärksamhet men att det går så långt att du till och med ljuger för alla mina blogg läsare att du vet vem han är, Du vet vem han varit.
du kan inte få mig tro annat för jag vet exakt allt som händer runt omkring både han och mig,
du är inte värd våran lycka precis som mina vänner här nere säger, du vet ingenting absolut ingenting, att du skriver och framstår som du vet massor får en bara till ett gott skratt..
Seriöst S, jag skiter fullkomligt i om du inte kallat mig något om du är * mogen * när du själv säger att du är omogen,
det går inte ens ihop det du säger förstår inte att du är så besatt av att förstöra andras lycka, helt onödigt.
ingen i denna familj blir sårad för alla i denna familj är äkta, om du säger något annat så borde man nog tänka om hur din familj är,
ditt lidande ska inte behöva gå ut över oss med dina tomma ord, du ljuger till och med för mig OM mig, det är lite dumt gjort ha, har ett väldigt gott minne ska du veta..
tragiskt att du mår som du gör, du borde träffa en psykolog sabina, klandrar oss med dina problem för ingen fåt vara snäppet bättre en dig.
Men tråkigt nog så är det inget speciellt med dig eller ditt liv, och allihoppa i denna värld är nog 1% eller mer bättre en dig vare sig du vill eller inte .
spanade in din blogg, måste säga att den var enormt ointressant och att du skriver * Wictoria gör världen en tjänst gör din son en stjänst skjut dig i huvudet * , Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta alltså, men gråta gör jag inte, Skratta? Ja det gör jag så jag får tårar för att du är så fjantig..
jag har och är bättre en dig, det är därför du fortsätter och fortsätter, finns inget stopp på dig för att du stör dig så mycket,
vi har nog med smuts i den här världen och ett av dom är du, du skriver också att du knäcker mig?
men du, vart *knäcker* du mig någonstanns? ingenstanns det här är ingen tävling, du strider mot sanningens ord för att du avskyr att höra sanningen om dig och att du inte har rätt, Du är fortfarande den svaga sabina som roppar efter hjälp hos andra..
Stå upp på egna ben och ta tag i ditt liv ist, jag tyckte om dig i början när du inte var den där kaxiga sabina men sen vet jag inte vad som hände dig, du vill vara bättre en alla andra vilket du vet att du inte är.
Du har fel, för du berättade ingenting till mig, jag äter ingen medicin och jag mår inte dåligt och är inte skev i huvudet, jag tar hand om min son och min man dom betyder mest i hela världen, och jag betyder mest för dom, hur mycket du en tjatar att du vet mer en vad jag tror, men tjejen jag skulle inte tro det 2 långa år och jag vet allt, du kan ge upp nu för du ljuger för dig själv, den ända falska här är du vilket du inte står för, hade du varit en äkta vän hade du sagt * han har gjort något bakom din rygg * tidigare och berättat vad det var.. men eftersom jag VET att det inte är något och att lögnen ligger hos dig, då ser jag inte dig som speciellt ärlig och inte sann heller..
Du borde därimot skriva ut det här och sätta upp i alla rum och läsa sanningen och förstå att du inte kan fortsätta med det du håller på med..
du gör inte bara mig irriterad du gör andra runt omkring irriterade också, gör din mamma stolt istället och betee dig som en god människa och var ärlig, du hade nog fått smisk om hon levt..
jag fattar att du har det jobbigt med din mor men det blir inte bättre för att du springer runt som ett litet barn och spelar spel med alla och utmanar alla, klart som fan att du får folk emot dig..
du är ingen vettig person, du har inget vettigt att skriva, det du skriver är så himla ointressant så det skaver i ögonen av att läsa, du är bara en typisk person som vill ha allas uppmärksamhet och vara poppis bland alla..
minns du en sak, när vi var på fest hos issabell du betedde dig som en liten liten fjortis och skrek i hela lägenheten * får jag ingen öl så vill jag ha knull * , det var skämmigt och jag skämdes över dig, folk blev irriterade för att du trodde du var drottningen där och bestämde, Issabell var så förbannad på dig för att du skämde ut dig att hon slängde ner dig på golvet och du sökte hjälp hos mig hon drog ut dig och du sprang iväg som en livrädd människa.. varför jag inte tog din hand var för att du betedde dig så för täskigt alltså och fick skylla dig själv.
du är exakt samma person idag som då, och du såg vad det ledde till .. tänk på det, fortsätter du så hamnar du snart på helt fel bana och får konsekenser du absolut inte kan ta dig ur, sluta medans du kan..
du är en liten flicka fortfarande, väx upp lite granna, det är inte bra att hålla på som du, inte så konstigt att du fick kämpa för att få något.. Jag är inte ens irriterad på dig, jag & min familj tycker så jäkla synd om dig ska du veta.. För det är synd om dig, du har bränt bort hela din hjärna, försöker komma med förnuftiga ord  för att verka smart..
men det funkar inte riktigt, du har bara visat vilken låg djävul du är och vilken falsk och lögnaktig person du är som är den samma som för 3 år sen, bara genom dina ord..
det folk ( mina äkta vänner ) säger om dig är ju så sant så det heter duga, jag är helt klar med dig du slösar bara bort min dyrbara tid du inte ens är värd, du förstjänar egentligen inte att bära på två barn, det är sorgligt..
då kan du förstå att du inte är värd någonting inte ens namnet Sabina, jag behöver dock ingen modell fottografering för att tycka om mig själv, det räcker med att min pojkvän gör det.
jag har redan tackat nej en gång, jag behöver inte det där fejket, men om du känner att du är behövd av det så gör det,alltid har jag tyckt att du är en form av hora, horaktig tjej som vill synnas och höras, men folk snackar bakom din rygg, antar att det är lika som för 3 år sen då alla vi träffade pratade om dig bakom ryggen på dig med mig.
snälla människa ditt liv har en lång framtid kvar, börja skärpa till dig nu innan du är helt fast i klistret..
låt oss vara för vi har det så jävla bra utan dina meningar dina osanna storyn som inte ens håller..
försvinn jag har absolut ingenting att förlora men det har du.. om det inte stör dig så tänker jag fortsätta leva mitt familjeliv och leva bland kärlek och värme och lycka och glädje, som du nog aldrig kommer kunna göra utan att få kämpa dig till det.
måste poängtera att meningen * det finns inget äkta i dig din hora, du är så ful och vidrig * var min man som skrev och han skäms inte för vad han tycker för det stämmer som allt annat jag skrivit i detta inlägg.

Nu har jag skrivit mitt och tänker inte egna mer tid åt ditt skitsnack, fortsätt lev i ditt trash liv så lever jag mitt värdefulla liv som iaf är värt att leva.. =)

Ha det bra snorvalpen.. vi hörs aldrig mer, falska människor är ingenting att ha, förstår inte att du orkar leva med dig själv. vad du en skriver i din blogg nu eller kommenterar så kommer fortfarande denna text gå in i ditt hjärta och sätta sig där vare sig du vill eller inte, för innerst inne vet du att det stämmer, och det du kommenterar eller bloggar om det betyder ingenting för jag, min familj, och folket runt omkring mig vet att allt du säger är rent ut sagt SKITSNACK.. sen skiter jag fullständigt i vad du hittar på för påhitt nu, jag har förstått att allt du säger allt som kommer ur din mun bara är en liten flicka med en stor avundsjuka med ingen betydelse alls, du betyder nog inget för någon, många har många många åsikter om dig ska du se.. det är inte okej att bete sig som dig.. att du orkar.. Naturell är nog en sak du borde bli istället för att kladda ner dig med attetyd ..

Finnish med dig.. har ingenting mer att höra från dig eller läsa från dig, nu tänkte jag egna min tid åt dom äkta och sanna som betyder någonting.. Tack och hej !
Anonym » 2009-07-06 | 14:18:45

skriv en bok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback