uh.

Humöret är inte på topp idag så därför blir det ett kort inlägg.
det här sög ju, gubben jobbar och ja.. jag ska till bvc jag bad gubben köpa med sig cider hem när han kommer det skulle han göra, vaknade på fel sida av kudden tror jag.
dricker blåbärssoppa och äter kola yoghurt och kollar på min lilla prins som ligger i babygymmet och kollar på sig själv i en baby spegel han börjar nog bli lite trött vi kanske ska ta och sova en blund han och jag tror jag =)
jaja, jag uppdaterar när jag kommit från bvc.. take care everybody <3
Madeleine » 2009-07-07 | 19:46:52
URL: http://mady89.blogg.se/

hoppas det gick bra på¨bvc och att kevin mår bra :)

hoppas humöret vänt till positiva sidan nu och gott med cider :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback