trist väder.

Sabina du är verkligen underhållande, min man har mer vett i huvudet en vad ditt liv är värt att leva =) Roligt att du till och med ljuger för mig vad jag gjorde, Jag var inte full, hade knappt druckit någonting, jag har minnet på skaft.. men vet du, Jag och min man ska gifta oss snart, men det kanske du redan visste eftersom du vet så * mycket* =)

Till den andra * lilla jag * , tack så mycket, Nej hon är inte värd min tid men hon är väldigt underhållande när hon ljuger så hon tror sig själv =) , hehe hennes blogg är nog mer ett påhitt. hehe, tack vännen, det ska jag absolut göra ! =) Ta hand om dig ! =) Kramar från oss.

Det är verkligen trist väder idag som sagt,
lite kyligt när jag var ute och rökte med gubben, så jag hoppas solen tittar fram,
lill prinsen ligger och leker lite i baby gymmet har precis duschat med pappa, han älskar att bada vår snuttegull. =)
det kanske blir en fika hos hans bror, får se ska ta en kaffe nu hur som helst och ta en cigg. =)
Sabina » 2009-07-04 | 13:32:04

... Och där släppte Wicky hela konversationen och bytte samtalsämne totalt eftersom hon inte mer vet vad hon ska skriva. :) Bra att du ska gifta in dig ännu mer i lögnerna du lever med. Lycka till gumman!

Jag säger fortfarande : Jag har inte ljugit om nånting, och det kommer du märka så småningom Wicky! Jag berätta en liten del av sanningen för dig för en månad sen ungefär, och det resulterade i bråk. Först ville du hemskt gärna veta vad det var, eftersom du sa att Tony ljugit för dig förut, och du inte alls kan lita på han så bra efter allt han gjort mot dig. Det sa du ju? Haha. :)

Så jag ljuger inte, nu ser det ändå ut som att du myttar! :D



Härligt att jag alltid har rätt, ellerhur?

För det har jag ju haft hela tiden.

Jag och Johan ska också gifta oss, härligt ellerhur? Det blir nästa sommar, planerat i ett år nu. :) Så vi kanske lever lika på vissa plan du och jag Wicky? Förutom att mitt liv är lite mer händelserikt än vad ditt är, och min man är lite mer äkta än vad din är. Suck on that ;)



Jalla Bye

Marika » 2009-07-04 | 17:20:18

Vilken helt underbar bild!! Dom är så fina båda två dina älsklingar.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback