Torsdag.. ♥

En dag full av liv, en gnällig son really pga tänderna som håller på att komma,
Mina föräldrar kom hit på besök, det var osäkert först eftersom han satt fast på olyckståget i handen,
Anledningen var att det var någon som hade hoppat framför tåget och polisen&Ambulans var där och letade efter kroppsdelar, usch vad hemsk, det är inte första gången sånt här händer. =(
Att livet kan ta slut på bara några sekunder, så ska det inte vara..
nåväl så kom dom hit och hjälpte oss att borra hål i taket för att kunna sätta dit en plugg och krok som sänghimmelen ska hänga i, det var riktigt fint alltså =)
kaffe och äppelpaj blev det och mamma fick ta kevvan..
Imorgon ska vi till dom och grilla alla vi tre, och han ska få 3 rätters lunch. =)
nu sover lill grabben och stora grabben, jag har stängt av torktummlarn och fixat lite i badrummet med doftljus =)
Min mens är fortfarande inte här, funderingar på att ringa min barnmorska jag hade när jag var gravid och pratar med henne om detta, kanske blir det en gyn undersökning ( VaginalUltraljud ) isf..
Melissa » 2009-07-02 | 22:21:49
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

har du inte gjort gravvtest än?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback