Tisdag blir min favorit dag.

på tisdag åker vi vår underbara vackra goa älskade familj samt min mor och min far till finland,
ska hälsa på mina kusiner och sådär kommer bli underbart att komma bort från skit snacket och bara leva med familjen,
det är det bästa man kan göra stänga alla idioter som gillar vara rapp i munnen och bara egna all tid till familjen. =)
60-70 och 80 Tals musik är det bara kärlek i då fanns inte såna beskymmer. =)
nu finns det gott om ungdommar som blivit uppfostrad fel och har en medfödd avund tråkigt nog, det är därför världen ser ut som den gör, många blir ensamstående många skär sig i armara, många mår psykiskt dåligt, många väntar på att dö.
det är hemskt, att inte alla bara kan leva för sin familj och kasta iväg djävulen som alltid finns där.
Världen vore bättre om det vore som förut. det finns många posetiva och kärleksfulla som verkligen står emot sin onda sida, Janne, Madde, Mamma, Alexandra, Christine m.m dom avskyr det onda medans andra lever för att förstöra och sprida sitt hat..

men men nog om det, men man lever bara en gång man borde tänka på det och leva på ett annat vis.
nåväl.. sitter och lyssnar på Venyl 107 och har jätte ont i halsen,
febern har nog gott över som tur är men det där med att äta och dricka är ingen höjdare =( ,
ska äta medicinen 6 dagar till om jag inte minns fel sen borde jag vara frisk eller iaf väldigt mycket bättre om det goda är med mig.
Min lilla grabb är glad men jätte täppt och har massa släm i halsen, igår hade han feber och fick sin lilla alvedon i rumpan, nu har han ingen feber men ska börja med nässpray igen till han.
hemskt när min lilla sötnos mår sådär, för övrigt är han ganska pigg faktiskt leker i baby gymet och skrattar och hans två gaddar är snabba på att komma upp helt, kanske tar några dagar till men han får inte bita oss nu. =)


Lyckan är med oss hela tiden, jag älskar dig och din pappa, tack för att ni finns hos mig <3
hej » 2009-07-23 | 21:38:43

låter jätte mysigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback