This bitch..

Baby boo, Sabina eller vad man nu ska kalla dig, Fortsätt med dina tomma hot du det kommer du verkligen långt med,
Jag lever i en verklighet tillskillnad från vissa andra, tråkigt nog så fortsätter du kolla min blogg. det smutsar bara ner, jag avskyr såna idiotiska människor som dig, ja varför säger jag att du ljuger och är falsk hela tiden? .. jo just för att du är det och inte inser det, tycker synd om dina barn som ska växa upp med dig, Jag klarar mig så jävla bra utan dig och ditt snack! Du borde inte utttrycka dig att du ska göra min familj till ett helvete lilla du, du klickar på helt fel knappar.. Du tror dig själv att du är så mogen, vuxen, och framförallt perfekt och tuff, men det är något du inte är, du är en snorunge just för att du beteer dig sådär som du gör, om du har ett liv borde du lägga ner tid på det och skippa det där skit snacket att tony är otrogen att jag mår dåligt hit och dit jag ser ändå bara avundsjuka i det hela vare sig du säger att du inte är det eller inte, vill du veta vad jag tror.. jag tror att du lider.. ja extremt mycket, och inte alls är lycklig för du egnar tid åt att beklaga alla andra.. istället för att sitta med ditt lögnaktiga beteende framför datorn så tycker jag du ska ta hand om din *nyblivna* familj.. Jag har allt du vill ha det grundas det i.. tragiskt men du kommer aldrig få ett så bra liv som jag har. Varända människa har vissa tankar och mår dåligt ibland det är naturligt och inget annat, om du stör dig så mycket på att jag är lycklig och har det bra så tycker jag du ska sluta spana in min blogg överhuvudtaget..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback