Take care of my baby !

Madde jag har funderingar på att testa färga svart =) men sitter och kliar mig i huvudet om jag skulle passa i det, vad tror du? =) tack gumman, det vet jag att jag har, och den lyckligaste familjen någonsinn är stolta över dom =)

köpte ingen färg idag *glömde* faktiskt, men är sugen på att pröva på svart & klippa mig,
får se vad det blir, men har inhandlat lite smått och gott idag, tänkte handla ett grav test men kände att jag ville avvakta lite till.
jag är så glad över min underbara familj, det bästa som hänt mig och tony ! =)
seriöst är jag bara glad om det skulle visa posetivt för jag känner att jag har allt och är lycklig. =)

Älskar dig min son <3 Kevin, Kevvan, Lillprins <3
Madeleine » 2009-07-05 | 18:50:56
URL: http://mady89.blogg.se/

ja du, det känner du själv vad du tror men du skulle säkert kunna göra det :)



ur söt bild på er två, du borde bli fotograf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback