Sovdags snart va..

vi grillade idag iaf, flinta stek & potatisgratäng, choklad kaffe till fikat och sen kom ju glassbilen och ja.. vi handlade faktiskt hehe kände oss som små barn men man får ju vara ung så länge man lever =)
när vi kom hem mös vi bara alla 3 sen var det läggdags för lill prinsen och ännu mer mys för oss som vi inte kan göra när han är vaken sötisen. =) , sen kolla vi på film bara nu sover min man och min prins..
ska nog också passa på att lägga mig, det har blivit två dagar irad som jag lagt mig sent, men ska upp och kila iväg till christine och Joline och hennes karl Johan imorgon ska bli jätte trevligt underbara människor och så himla ärliga och sanna, bättre får man nog leta efter. puss på er kärleksparet, ett hjärta av guld och värme med kärlek =)
sen kommer svärföräldrarna hit så ska jag ominstallera datorn kevins farfar har.. och fika med dom. =)
min prins börjar bli så stor och är så underbart vacker vårt gudbarn, lyckans son med kärlek och värme gud vad jag älskar min familj, mina grabbar åh gosingar !! mitt hjärta brinner för er! Snart giftemål och ett syskon till vår gåva vi fick på nyårsafton <3
Min familj sa idag * Dom som säger att er son är ful, dom är fulla med avund att deras barn inte är lika söta eller att dom inte fått en sån underbar familj * .. det stämmer, jag älskar min son, han är den vackraste ungen i hela världen och det är inte så konstigt att mamman tycker så, men när folket tycker så med så vet jag ju att det är sant, det finns inget fel på min lilla diamant inte ett ända =) tack gud för att jag fick ett fullt normalt vacker och helt friskt barn <3 jag är så överlägsen =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback