She want it she want it.

Då gör vi nytt försök med G. =)
jag har valt att inte äta mini piller/P-piller för jag ska ha ett barn till.. dom som ska börja med det fortsätter ha sex utan skydd fram tills dess, har man sex utan skydd så blir det barn och då säger dom * vi ska vänta med att skaffa en till m.m * .
det går ju inte om dom har sex utan skydd eller preventiv ( stavning ) medel .. menmen..
tycker bara det låter väldigt ologiskt..
Nåväl, inatt ringde min mamma och hade varit med om lite tragiska saker så satt uppe och prata med henne hela natten så har inte fått många timmars sömn eftersom prinsen valde att vara jätte pigg när pappa skulle till jobbet. =/
skulle egentligen till sätra på middag med rebecca och Olivia, sen har jag ju som sagt fått Punktering på vagn däcken som vi märkte igår på vägen hem.. så det måste jag ovasätt åka och fixa & kila iväg till lindex och hämta boxern innan prinsen blir för stor för detta.. =)

Han sitter Själv nu faktiskt, men han älskar fortfarande att stå. =)
Bilder på ingång nu.

Min mamma som fyller år & lill prinsen, så vackra. =)



Mammas sötaste unge, Min lilla Sockervadd & Lillprins , Man blir bländad av ditt vackra leende <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback