Ohja Ohja ! :)

Mitt humör är på topp igen dock trist väder hela dagen.
var på bvc och han väger nu 8165 kg , och läkaren sa att det var jätte jätte bra med honom han var så stark så och började närma sig tänder, han satt och tog i med händerna och höll upp sig själv och verkligen stark tyckte hon och busig för sin ålder, utvecklingen hade gott kanon & Snabbt, allt var jätte bra med han så himla kul att höra =D Kevvan busade med läkaren och skrattade för fullt och tog i sina fötter och stoppa i munnen när hon skulle undersöka så lätt var det inte hihi.

Mötte Johanna och söta oliver och tog en fika med dom och anett ( Så trevligt ) och på bra humör blev man redan på bvc,
Vi åkte till handen efter och gick och köpte hårfärg ( SVART ), och till donken och handlade det var snabbast hehe vi hade hungriga pojkar med oss,
så vi gick hem till mig och åt smått lite då och då, kevin kan inte sitta i babysittern knappt för han vänder sig hela tiden och vill hela tiden stå eller stå på alla fyra eller helt enkelt ligga på mage och dega precis som sin mamma, det är gudomligt skönt, Min man fick vara barnvakt åt oliver ( 3½ månad och till kevvan 6½ månad ) medans hon färgade håret på mig,
JA, jag tog steget och färgade svart och yeeee jag blev nöjd och tyckte jag passade i det, litade på johanna som SA att jag skulle passa i det hihi =) tony blev förälskad, hehe han tyckte jag passade kanon i det =) ..
Nåväl min lilla prins somnade först av alla för natten, sen somnade oliver för natten och jag och johanna satt och drack cider och tog det allmänt lugnt framför tvn och pratade medans min man somnade i soffan efter en hård arbetsdag..
Jocke ( Johannas man ) kom och hämtade dom nyss och lilla oliver sov fortfarande, skrev ut bilder till henne på oliver och på oliver och kevvan tillsammans i fotto papper jätte fina bilder =) ..

Imorgon ska jag till mina föräldrar och rensa förådet med massvis med leksaker & köpa sköljmedel . =)

Ja, jag är kanon nöjd med mitt svarta hår, frågan är bara vad mamma kommer säga imorgon haha. =)

Oliver i sin fina mammas famn.

Världens sötaste änglar tillsammans. <3 Bästa vänner redan =)



Tack och hej för jag älskar er =)
Madeleine » 2009-07-08 | 08:00:53
URL: http://mady89.blogg.se/

riktigt snyggt blev ditt hår :) du gjorde rätt att testa och se :D



kul att det går så bra för lilltrollet och att han hade kul hos läkarn för vissa ogillar läkarn...

Johanna och Oliver <3 » 2009-07-08 | 12:07:31
URL: http://grodanjohanna.blogg.se/

Naw fina killarna, änglar är vad dom är busfröna :D Tack för en riktigt trevlig dag trots regn och rusk. Men det gjorde inte så mycket när det var trevligt sällskap :) Och nu passade JÄTTEbra i svart hår :) Puss o Kram från oss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback