oh i love my way !

Dagen blev lugn, inte dom piggaste efter att ha kommit till Sverige igen,
men det blev vika om min gardarob, diska, tvetta och sen mys med min man fram mot kvällen med filmen 17 again .
Bilder kommer nu, varje bild har en historia som vi sa, dock inte alla bilder min far får skicka över resten. =)

Efter en lång tåg resa till båten så kom vi med på bild hela familjen,
Mitt smile var inte det vackraste men jag bjuder på det för familjen gör mig vacker =)


Vi gjorde oss bekant med hytten och packade upp. =)

Finaste utsikten från båten bort från Sverige. <3

Kärleken var med oss hela resan och lyckan med glädjen.

Vår lilla pärla var ju också med, han fick ett ljusrör när vi beställde drink och satt på Night Club och lyssna på bandet. 

Gräddglass med jordgubbsås på båten vid buffeen ett dröm mål. =)


Mer bilder kommer, jag älskar min familj något så enormt, all lycka och glädje med kärlek kan inte bli bättre ..
måste säga att detta var kevins första resa och han älskade det. =)


Kramar från oss familjen Pettersson/Åslund.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback