oh i like :)

imorse vaknade Kevinen 6 och ville ha nappen han hade tappat sen vaknade han vid lite över 10, min man var redan uppe och pyssla med massor av grejer vet inte riktigt vad han gjorde hehe.
men han pratade i sömnen inatt med mig hehe sötnos, jag hade tydligen också pratat i sömnen, konstig natt. =)
grabben kollar på barnprogram och testar sin röst med massa skärande ljud hehe..
jag ska hur som helst ta någon macka och kaffe och en cigg gubben är och handlar på willys med kevin faster och farmor tills ikväll för då blir det tacos på fullt fat hehe =) *mums* kevin ska nog också få smaka lite fast only grönsaker..
imorgon fyller min mamma, Kevvans älskade mormor år så vi ska dit och grilla. =) får gå upp till centrum och kolla på en present till henne <3 ..

Ha det så jävla bra för det har och ska jag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback