Mys dag!

Dagen har varit super mysig & kärleksfull.
åkte till mina päron och grillade flintastek och hemajord potatisgratäng, och chokladkaffe efter det,
lill prinsen var lite kinkig det kliar riktigt mycket i tandköttet och han åt nästan upp min mor =) Så himla söt.
riktigt trevligt var det, och vi fick hem påslakan och lite rabatter och brev till babysim och lite annat smått och gott,
jag bestämde med mor att komma till dom när dom ska ränsa förådet med massor av barnsaker i, hela föråder är fullproppat med barnsaker som kevin ska få.. =)
När vi kom hem nattade jag kevvan, och låg och kolla på tv med min man, la upp bilder från kameran också. =)
Kevin fick sina tre rätters lunch idag, hehe Lasang, mosad banan och katrin plommon för hans mage, ska hämta ut ett nytt paket till honom någon dag jag fick gratis av libero.. =)
nu ska jag mys pysa med gubben. <3


Lilla jag! » 2009-07-03 | 22:58:42

Hej! jag har följt din blogg ett tag och jag älskar den:) men jag måste ju ställa frågan varför du ens bryr dig när den där Sabina skriver så elaka saker om dig?? Varför tar du ens åt dig? tycker du själv att de e värt att lägga ner tid att skriva om henne? De e ju de hon vill: att du ska fortsätta "tjafsa" så hon kan fortsätta- Visa att du är så mycke mognare än henne och STRUNTA i va hon skriver;)Hon är ju bara avundsjuk på dig, de e helt uppenbart. (har kollat in hennes blogg oxå där hon skrivit om dig)



Du har en underbar familj som du älskar och som älskar dig över allt annat!!! Ta hand om er och fortsätt blogga som du gör:)



Kram!

Madeleine » 2009-07-04 | 08:27:00
URL: http://mady89.blogg.se/

fina blder och kul att ni fick en bra kväll :)

Marika » 2009-07-04 | 17:17:14

Jag instämmer med föregående talare!! Hon kan inte vara värld eran lycka!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback