my baby sleep.

min grabb sover efter att ha kommit hem från coop Forum och fått mat,
handlade ett par jätte fina skor till han och en boddy & byxor , en sked& 2 rätters skål till båten och två tårtor..
imorgon åker vi ifrån käraste Sverige hehe, när vi kommer hem måste jag gå till telenor och prata med dom om telefonen som jag fixade igår, det hörs skit dåligt när man pratar i den och så ska det inte vara, har ju drulle försäkring så borde få en ny men vill spara minneskortet för där har jag massor av låtar hehe.
har börjat äta som ett djur, hungrig hela tiden på det får jag anfall av migrän jätte jobbigt..
har iaf packat klart nu eller lite kvar barnmaten vällingen osv men det tar jag imorgon..
gubben kommer hem 16:00 från jobbet då går han till Sibylla och handlar Scampi med pommes och curry dip till mig =)
sen kommer allt folk hit och fikar för tony blir hela 26 år, min gubbe =) <3


Tack min man för diplomet jag fick av dig i mms hihi =) 

Jag älskar dig bara dig över allt annat och vår vackra helt bedårande son !!
Anonym » 2009-07-28 | 06:19:56

hur går det med att bli med barn igen? :)

är du inte gravid nu då eftersom du äter som ett djur och har migrän? eller jag vet inte vad som är tecken på graviditet så men jag har hört att man kan få ökad aptit och sen lite senare må illa.

är det sÅ? kollar din blogg ibland den är bra.

kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback