Min älskade,söta,fina,underbara Familj !

Sandra, du anar inte hur mycket jag saknar dig också , se till att kom hit nu ! :) Pussar på dig !!

ja vi vaknade halv 8 av att min lilla prins låg på mage och pratade så mycket och skratta när jag kom till sängen..
nu gungar han i babysittern och skrattar åt mig hehe sötnos..
imorgon åker vi , HÄRLIGT.. älskar familje livet ! =) lögner och smuts och falskheten går inte hem här. =)
nu ska jag klä på mig och sätta grabben i vagnen så åker vi till coop forum, min mans hörlurar glappar så måste byta.
sen blir det att packa och tvetta åter igen tills imorgon, måste ha all tid i världen och göra i ordning mig hehehe.

Sandra » 2009-08-01 | 22:13:12

Vad gullig du är hjärtat! <3

Men du en fråga? Ska du ha barn igen? :P



Pussilipuss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback