life is life. :)

Godhet, och bara het, så ursnygg i shorta ( Stavning ) min man,
kevvans mormor fyllde år idag så vi åkte dit åt middag och fikade pratade och hade allmänt urtrevligt. =)
påvägen dit så fanns det två måsungar (stora) på vägen som gubben började skämta med och gick efter och sa * jag vill hålla er snälla ni * haha gott skratt ja men en nackdel var att måsmamman attackerade oss så vi skyndade oss därifrån medans vi duckade ;p .
på vägen hem från födelsedags mamma * mormor * så låg en kille helt utslagen på gräsmattan på mage med luva över och det såg ut som han inte andades och han reagerade inte så min man gjorde en god gärning och ringde polisen så dom skicka dit en ambulans, men det var inge fel på killen inte han var bara väldigt full och slut. hehe.
men det kunde vi inte veta. =)
sen kollade vi på film och mös alla tre i soffan sen somnade båda mina sötungar. =)
Bilder kommer sen. / Wictoria med familj.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback