Låt mig säga HAHAHAHAHAHA

Hahahahahaha, finns inga ord för dina meningar, det är bara så jävla patetisk, du är en liten mygga som kliar och sen försvinner, hahahahahah åh den store härre haha oj oj, du gör verkligen inte dina handlingar du låter andra göra dom åt dig, jag tar saker i mina händer där gör jag mina handlingar.. Min pojkvän är inte falsk han är äkta, jag vill verkligen inte vara fotomodell hahaha det är det sista jag vill här i livet, det är så töntigt så det är skrattretande, mitt liv är inte lamt.. föressten du som inte känner mig och inte vet vem jag är förutom mitt namn och efternamn och vart jag bodde och den jag varit haha så vet du ingenting varken om mig eller min familj, hahaha skrattar åt dig, jag är stolt *typisk* Svensson, ingen wannabe blatte oh, det skulle jag aldrig vilja vara, blir jag det i *nästa* liv skulle jag ta mitt liv precis som pappan som dödade sitt spädbarn.. Du är en helt vanlig, idiotisk, patetisk,skrattretande människa som bara gillar trycka på dom knappar för att du stör dig på folk som har det bättre en dig... Ja det var redligt synd att du inte tog överdos i ditt föredetta missbruk. Jag har iaf ett riktigt liv med lägenhet familj ekonomi allt det där.. hahaha, stackars tjej du är helt för mycket, gör något åt ditt liv istället för att påhoppa andra som faktiskt har det bra och har bestämt sig för att leva ett familjeliv i lycka, glädje och kärlek.. maha tönt !! inga bröst och inte ens fått hår på musen.. stackarn.. haaha, sluta vara så besatt av mig det är nästan tragiskt hur du försöker göra dig till för andra människor... När du satt där på gräset då var du så hjälplös och det var så synd om dig, oh gud vem var det som tog med dig hem såg till att du fick i dig något och tak över huvudet, jag kände inte dig men jag tyckte så synd om en liten flicka som dig som var så svag.. nu är du stygga varjen ist och så jävla kaxig för att du är tusen mil bort. hahaha seriöst du är i en tvillinggraviditet, vissa mognar ju när dom blir gravida men inte du, du är fortfarande snorungen Sabina , haha, allvarligt tjejen jag kan skriva så mycket om dig så det är inte klokt alltså, för allt stämmer ju.. muhu jag blir så ledsen över att du klampar ner mig, buhu.. hahaha verkligen inte, jag blir så glad över att jag är bättre en dig och det stärker mig =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback