Kevvan skrev lite :)

Kevin hälsar :

,  h      i ,,,p¨ö,y n         f 2yv   7 7 mjgh vx gnm ,k     v  n d b fn nrrdfijh   c c  b   u     b  m,lj  vnmhk 

Haha. min söta lilla pojke . :)
Tråkigt väder idag igen, Regn och sol ska komma.. buhu =/
har precis duschat och älskling med, ska klä på prinsen och sticka upp till centrum och handla lite till oss och lill prinsen.
han älskar verkligen sina fötter hihi så sööt =) får se om jag handlar hårfärg . =)
Skönt det är att bara leva med min familj och ha äkta vänner runt om en och slippa all snack, extra glad idag =)
jag älskar min familj något så enormt <3
Madeleine » 2009-07-05 | 15:07:04
URL: http://mady89.blogg.se/

Hälsa tillbaka till lillen :)

du har verkligen den finaste familjen man kan ha :) och du har ju lillprinsen som gör din dag extra bra :)

Vad ska du färga håret till för färg?

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback