Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.

svaret sabina är väldigt simpelt, jka det har du gjort, har inte träffat någon falskare en dig gumman lilla, du lever i lögner och såna slynor som du borde utrotas, det är en skam att du får existera i den här världen.

Sov nog väldigt sköntinatt, vaknade av kevvan och att tony hade lagt sig och sovit på soffan =)
idag ska vi till mina föräldrar och grilla, Kvavt väder det börjar bli, tur att man är med familjen och får luft och kärlek =) love it!
Sabina » 2009-07-03 | 12:07:09
URL: http://twinmomtobe.blogspot.com/

Vad är grejen med att kalla mig massa skumma grejer haha? Du beter dig som 13 år och kallar mig slyna, shit bruden vad är ditt problem? Vad som är en skam är att du får kalla dig själv mamma, fin förebild för din son när han blir äldre att du har såna tankar om människor som inte säger annat än sanningen till dig, att du inte vill eller vågar tro. Då är det ju du som gör bort dig. Slyna, aa visst kan jag vara det, jag fuckar ju dig upochner och gör dig så arg så du vill döda mig haha, och så säger du att mina ord inte biter på dig. Antagligen gör dom det eftersom du reagerar som du gör tss.. Jävla skum människa du är Wicky.. Hahaha....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback