Ja när ska det bli sol och varmt.

Jo, det skulle jag, hehe . i september hoppas jag när jag blir 18 vi får se, vi har inte bestämt datum och sådär bara pratat om det.
Ja, ös ner bara gör det, pissa på oss bara, fula väder.
Madde kom över en sväng, fika lite och sådär, har en lista på vad och hur mycket kevin ska äta under en hel dag =)
sen gick vi på möte, då regnade det inte och inte efter men just när jag skulle hem började det, kul i jul ..
fick gå i detta väder hem och bli dygnsur hade handlat mat och gubben, svär föräldrarna var här på fika. =)
blir lugnt nu, jätte trött, ska ge kevvan välling så han får sova just nu ligger han i vår säng och vet inte riktigt vad han gör försöker ställa sig på sina fötter med bara nedredelen haha ser lite skumt ut sötnosen . =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback