i like it na na na na =)


Du är det bästa som hänt mig min älskade vackraste son, Ett underbarn ett mirakel en helt speciell bebis.
Du och din pappa är det finaste som finns för mig, jag älskar er <3

åter till idag, vakna helt slut, kevvan sov lunch och efter det stack vi iväg till Harrys och lagade däcket 180 kr för att få det lagat när dom tar 35 i skärholmen, jaja fick lov att betala det.
sen åkte vi till handen och kevin somnade och sov i 2 timmar, skulle till lindex och hämta ut paketet till han sen köpte jat ett klädelsplagg, det går ju inte motstå heller..
mötte upp anett så vi fikade ute och kevin fick yoghurt med smak av Jordgubb & banan som han blev besatt av och ilsken när den var slut så han fick en till min lilla tjockis. =)
Hur som helst så gick vi till en bokhandel Anett skulle köpa kalender och jag spanade runt och köpte en tavla som man målar på och kan hänga på väggen, har haft tankar om att börja pyssla, det är kul för både mig och kevin, så har beställt pyssel paket. =) Bilden på tavlan får komma upp imorgon tog 3 timmar att göra den men nöjd med resultatet =)
Så blir det kryssning snart, gud mitt liv är verkligen ett äventyr. =) Jag älskar det, men inte när tiden försvinner.
imorgon kommer alexandra hit hms hms, vad ska man hitta på, någonting blir det.. kanske tästa vårt familje spel när gubben kommer hem, 740 frågor och spelplan hehe =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback