i get stronger new, nothing can break me down i belive.

Inatt efter jag gott och lagd mig, eller rättare sagt 2 timmar efter så kommer min älskade man och lägger sig,
vi ligger där en stund sen vaknar jag lite smått försiktigt av att han ligger och kollar på mig, haha sötnos <3
han säger hela tiden att jag är så söt när jag sover, jamen det är klart baby only yours. =)
han stack iväg till jobbet nu, kevin vaknade 08:00 men jag la honom bredvid mig och han somnade efter ett tag och sover fortfarande, mammas lilla ängel jag som gjort ordning välling och gröt.

Hur som helst, kommer jag våga ta det sista steget och bli svarthårig,
jag vet faktiskt inte, jag kanske börjar med en färg som är som svart men ändå brun eller så kör jag på. =)
ingenting kan ju bli fel, passar ju i allt har jag märkt, det är ju bara färga om om det skulle bli så. =)
mitt hår är så mjukt och inte slitet så det förstörs nog inte, blondering kan göra hår slitna men när jag blondera mig hela tiden förut förstördes det inte. =)


jaja, kola yoghurt och blåbärssoppa var min frukost och vi fick hem en latte maskin igår och en fritös så ska inviga den maskinen och en cigg =) ,
måste nog till lindex idag och hämta libero paketet som vi fick gratis, och jag är i princip upptagen hela veckan så blir det inte idag så vet jag inte när det blir, imorgon ska jag till bvc och någondag i veckan ska jag och min sockervadd till hans mormor och morfar och rensa föråder, så måste vi köpa mer förvarings boxar för han kommer få hur mycket.. ja precis HUR MYCKET leksaker och gossedjur och bilbarna och radiostyrd bil m.m som helst =)
slipper tänka på den saken iaf.
Ska träffa Susanna på torsdag hon är gravid i v 31 med min Guddotter  där inne hihi =) snart är det dags.
Funderar på om jag ska ta en tripp och köpa grav test eller om jag ska avvakta och ringa min förra barnmorska och gå dit på ett grav test och ett vaginalt ultraljud. vi får se hur jag beslutar mig till att göra. =)


Bilden från mitt i haninge tidningen.
två stycken slitna föräldrar med ingen sömn, klart man inte ser bättre ut. =)
Jag älskar er två, ni är allt i mitt liv, och vi är oslagbara tillsammans, tillsammans klarar vi allt har vi sagt,
det kommer alltid vara vi tre, med ringen på fingret går jag där stolt och likaså med dig och med barnvagnen i handen=) <3


i Get Stronger New , Nothing Can Break me Down, I can be who I wanna be <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback