Hur kan man göra såna hemska filmer. :'(

Fy fan för dom som ens tänkt tanken att göra såna här filmer,
på 4:an går den värsta film jag sätt, En kvinna födde 5 barn alla var döda när hon födde dom sen födde hon ett till och sparkade undan bebisen för hon trodde den var död så fick man se bebisen ligga naken helt blodig och andas och låg och skrek den levde, men hon sket i bebisen dom avrätta henne så hon dog och skickade bebisen till ett barnhem där 3 barn fösökte kväva ungen med en kudde för att den skrek, hon som jobba på barnhemmet kom på dom och bebisen tog tunga djupa andetag och jag började stor gråta och gråter fortfarande, hur i helvete kan man sätta ut såna filmer,
Fyfan usch, dom förstjänar inte att leva att göra så mot bebisar ='( uuuhhhh svårt att andas fick jag, det gjorde så ont i mig att se det = '(  Jävla idiotiska människor, vilka fan vill se en film där dom torterar bebisar ='(
usch vad ont i magen och hjärtat jag fick, Vill krama om kevin men han sover så får gå ut och ta en cigg.

jag vet att det är en film men den människan som lagt ut och gjort den måste vara en psykopat ! Mycket Hat mot den personen, brinn i HELVETET !!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback