Hist the flame .

Jo, vi har kommit i underfund med att gifta oss när jag då är 18, kanske inte samma månad just. =)
akk mig, jag blöder på knät förbannade rakhyvel. =)

Du är min sötaste, finaste, vackraste,underbaraste, goaste, mysigaste älskade lilla ängel !

Mamma älskar dig så himla mycket min lilla grabb,
Den finaste kärlek jag kan få är från dig & Den finaste kärlek jag kan ge är den kärlek jag ger till dig !
det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig och hur varm du gör mig !
du är mitt allt, ett liv utan dig är inget liv för mig, såsom vi behöver luften så behöver jag dig,
jag slutar andas, jag dör lidande om jag inte har dig vid mig,
du tar och du ger sån oändlig lycka och glädje, kärlek och värme,
Obeskrivlig kärlek min älskade son Kevin benjamin Mathias Pettersson/Åslund,
inga ord räcker till för att beskriva hur mycket du betyder för mig, hur mycket kärlek jag ger dig, hur mycket jag älskar dig min lilla prins !!
Du och jag mot hela den här hemska världen oavsätt, du och jag mot allt min vackraste ängel,
Gud har verkligen sänt mig sin bästa gåva. <3
min lilla prins finns ingen bättre en dig, så himla fin du är, fick höra idag att du var perfekt, jag älskar dig <3

<3<3<3<3 !! =)


En förevig och obeskrivlig kärlek,
Baby, vi vandrar genom mörker hand i hand, Vi vandrar genom ljuset hand i hand,
kärlek vid första ögonkastet, är faktiskt sant för så fann vi varann,
vi har haft många motvindar men aldrig släppt taget om våra händer,
vi har vandrat emot det tillsammans hand i hand och fått mer styrka till varann,
oslagbara är vad vi är, är vad vi sagt, Kommer aldrig lämna dig, är vad vi sagt och vad vi håller,
funnits där för varandra i vårt och torrt, gott igenom hårda tider men fått något bra utav det,
*Jag kommer älska dig tills döden skiljer oss åt * kommer vi snart höra varandra säga,
ärligheten, kärleken, värmen, lyckan, glädjen, skratt, gråt är vad vi har med varandra och som kommer hålla livet ut,
En blomma som aldrig vissnar, en blomma som alltid blommar upp ovasätt mörker eller ljus vatten eller utan vatten,
En obeskrivlig sann kärlek, många har försökt förstöra, men vi går där en idag hand i hand med huvudet högt och stoltheten lyser och kärleken håller våra hjärtan i liv, Du drog upp mig från hålet så som jag drog upp dig från det.
vi är en inte två, vi behöver varandra, vi är varandras syre, jag kommer aldrig släppa din hand, vi har ett starkt band dom inte ens går att kapa med en stålsåg.
ett liv utan vi tillsammans är inget liv för varken dig eller mig, jag älskar dig ! <3
Anonym » 2009-07-10 | 05:01:35

haha vilken underbar bild på din son! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback