Gosingar.

Det blev tacos till folket här, Liam är ju så söt ( Kevins kusin) han ville ge kevin leksaker och han var lite svartsjuk på att Kevin satt i Marika ( Liams mamma ) s famn. =)
kevin fick också tacos men vi skippade en del saker, men han fick en liten mix, rätt mycket så han kan få imorgon också, han älskade det och blev proppmätt, mammas duktiga pojke!
kaffe och mariekex blev efter maten, sen började kevin bli väldigt väldigt trött och liam med men han var inte lika tjurig som kevvan, så han fick välling och då skulle Liam också ha välling haha =)
min lill prins var nog proppis i magen för han kräktes som en flod över mig så var tvungen att byta pyamas igen, men mamma älskar dig lika mycket ändå gubben =) ..
det blir ingen grillning imorgon eftersom det ska regna så det blir min mammas goda lasang, ( Hemligt recept ) hehe..
men lika trevligt ändå kommer det bli var och köpte en present till henne, en rosa kristall stående skål med kristall blommor och deo ( Rexona ) sen köper jag blommor imorgon.
vi har precis kollat på wallander - Skulden och bara myst ska väl sätta på en till film tror jag och ta en röka ( utomhus) =)
Ha det kanon alla !! jag har det super bra och är så himla lycklig !! =)

Kevins kusin Liam, väldigt sööt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback