Gaga gaga. :)

Det kallas att inse att människan inte förstår något av vad man säger. =)
Lika kan jag nog inte kalla oss, Olika därimot,
Jag är ärlig, du är en lögn, finns inget äkta i dig din lilla hora, så ful å vidrig :-P / Familjen svensson ( Pettersson & Åslund )
Bara svenskar i denna familj, stolt ..
Fortsätt du, du förstår nog inte själv vad du skriver, tråkigt att du inte tar perspektiv själv och börjar tänka på vad du gör/säger och lägger ut dina okunniga ord..
och det sista , Du känner inte oss, Du vet inget om oss, du vet inte vilka vi är. 
Jalla är väl ett slang hos blattarna och det är betydligt korkat att slänga ut det här i sverige..
Du är helt för mycket, jag vet att du är kär i min man det är nog många som är, men sorry han är upptagen och kommer vara det fram över och han är ingen luring ! =)
Anonym » 2009-07-04 | 18:59:45

Hittar du inga andra ord än att kalla mig ful och hora? Hahahaha, shit har jag kallat dig nånting sånt? Nej det har jag verkligen inte, och vet du varför? För att jag är mer mogen i huvudet än vad du är med svenska orden, fattar du?

Kär i din man skulle jag aldrig bli, för jag vet vem han är, så skriv inte mer att jag inte vet lilla du ;) Jag vet mer än du tror, som jag sagt till dig förut, så det är ju du som är lögnaren och myttaren i det hela Wicky, ser du inte det fortfarande? Isåfall är du ju hjärndöd på köpet också, haha. Svenskar är bra människor, men en tråkig Svensson hoppar jag över, tack ändå. ^^

Och på tal om din man, du trodde ju mer på mig i början än vad du trodde på han, det var ju iaf vad du sa, hahaha, att han LJUGIT OCH BEDRAGIT dig förr, och att du har svårt att lita på han.



Hur många ggr ska jag behöva skriva det till dig?



Haha, JALLA bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback