Flowers in your head, beuti.

Jag kanske egnar för mycket tid åt min son i dina ögon,
kanske inte ger oss mycket tid i dina ögon,
jag önskar jag kunde ge oss hur mycket tid som helst och ge kevin hur mycket tid som helst,
men det går inte, jag försöker men kevin är liten och behöver uppmärksamhet,
det är ingen som sagt att ha ett barn är lätt och det inte uppstår bråk när man har barn,
men det är fel, det är inte lätt och man får lätt konflikter, förlåt att det ska vara så.
det är vårt barn vi skapat, och jag vet att vi får all tid tillsammans vi 3 och det är huvudsaken!
Jag älskar er, men allt är inte så lett, det tror jag ingen har.. Det är underbart, Det är det bästa stunderna i ens liv, men också vissa jobbiga stunder men man får ta det vi älskar honom. <3
Jag älskar dig, och vi kommer få vara själva snart en stund <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback