Familjen idag.

Vaknade upp av att min man satt på huk på golvet bredvid sängen och pussade mig,
jag antog att han skulle till jobbet så ja pussa tillbaka och mös lite innan..
känner mig bättre nu har fortfarande lite ont i halsen men det ger sig det också,  när gubben kommer hem ska vi nog äta någon god middag, älskar hans mat och han älskar att laga mat, han har ju iofs jobbat som kock. =)
min lilla prins ligger i baby gymmet och leker medans jag vilar upp mig för att ta tag i hushållet, kevin pratar för fullt med mig säger : DÄDÄDÄDÄ i långa toner vår sötnos !!
fick nog lite panik inatt av tanken av att åka båten på tisdag, men försökte bara tänka att jag har min familj där som gör mig lugn, sen får jag inte glömma att köpa hörselskydd till kevin =)

Du var så liten här mammas prins, så underbart go och världens bästa lycka jag fick kvällen innan 09:08 när du kom till världen, minns det klart och tydligt och försöker för fullt för att skaffa ett syskon till dig nu.
du börjar bli så stor och har redan 2 tänder mitt hjärta. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback