Du kan göra mamma stolt någon annan dag :)

Sibylla är bättre en donken, det håller jag med om hehe iaf när det gäller schampi eller kyckling bitar så det fick det bli idag,
gubbens syster var här på besök efter med hennes familj, dom är så goa och kevin fick nya pjuks och strumpor, tshirt shorta ( stavning ) och nya jeans enormt snygga dom byxer han hade på sig idag är mina favoriter himla snygga stor boxing på rumpan hehe men kommer få en liten tår i ögat när han växer ut dom. =)
det blev kaffe latte med vår latte maskin, på dagen idag gjorde vi ordning lite här hemma medans gubben jobba men han var förbi en sväng och lämna några saker och några cider,
Jimmie hjälpte till och ja.. den kommentaren han slängde ur sig efter Hej .. var * Du och din latte, är det inte i v.h så är det i handen alltid latte snacka om att älska latte * haha hell yeah vem älskar inte latte =)
Tony får tydligen hålla hårt i mig och sommaren kommer tydligen bli jobbig killar kommer vara efter mig jag passar i svart sa han till gubben, yah men det är bara min man som har mig som tur är! =)  jag blir glad av att höra posetiva saker. =)
nu sover både min man och lill prinsen, imorgon kommer "hela släkten" på middag, nejmen..
Kevins Faster, hennes man, hennes son Liam, kevin farfar & Farmor så det gäller att åka till willys och stor handla hehe.
jaja, nu var det mycket skrivande.. bilder ist =)

FredagsMys !! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback