Det där ska typiskt komma från en utomjordning.

Melissa, jo jag gjorde ett, men det gick bara 5 dagar efter att min mens skulle kommit, hormonnivån kan varit för låg skulle testa några dagar efter, så vi får se vad det ger.

oooh, i'm gonna kill you in my dreams your fucking dickhead !
Typiskt att en avundsjuk liten människa ska komma med sina påhitt så det drabbar andra i omgivningen,
du kan inte få mig att tro på dina lögner, jag lever fantastiskt och skulle inte vilja byta med dig,
vet du att ordet värdelös har en betydelse men det har inte du, försök inte få mig att tro annat,
du är en lönlös människa en hjälplös människa, en egoist , avundsjuk, äcklig , lögnig, falsk m.m finns många ord för dig,
jag mår inte dåligt, och jag äter inte medicin, jag är ingen psykopat för att jag har mamma instink till min son, jag har ingen falsk pojkvän och jag har ett underbart liv,
dina ord är bara tomma, det verkar som att du inte har det så bra där du är, sprider ut din avundsjuka framförallt på mig för att jag ska få ett dåligt liv, men glöm det det funkar inte riktigt så, du känner inte min man du känner inte min son, vi har inte träffats på över 3 år och inte pratat bara genom internet, hör du hur det låter? Sinnessjukt !
Ge upp och sluta trackasera oss med dina lögner, din falskhet, ditt påhitt, ditt omedvetna jag.. den ända som borde söka hjälp om det skulle vara någon som borde det så är det du, för du har verkligen någon skruv löst,  i och med att du levt det liv du levt med dina föräldrar som missbrukat så kanske dom tappat dig som liten??
hade inte du rört om i grytan och smörjt ihop något så hade du kanske fått ett snällare jag, men i och med att du drar upp saker som inte ens har med själva situationen att göra, kommer från ingenstans och försöker få mig att tro på dig och inte tro på min man, det är lite absurt alltså, varför skulle jag tro någon som inte betyder något, som jag vet ljugit ett antal gånger för folk och visat sin falskhet bara genom ord, varför ska jag inte tro på min man som jag lever med som jag har barn med som jag umgås med exakt varje dag pratar med varje dag och ser igenom? det kan man fråga sig, så tamefan är det klart att jag tror honom din avundsjuka går mig ryggen, snälla lilla fröken väx upp någon gång i din skalle om du kan, du sätter dina spår och just nu... så vill jag döda dig i mina drömmar, du är inte ens värd min ilska egentligen du är inte ens värd att ha din snubbe som är wannabe Tupac, nu ska jag inte gå på hans klädstil men han ser ut som en riktig lurar typ som lurar dig från botten och upp till ytan..
Yes , yes , jag bloggar öppet, vet du varför? vet du varför man har en blogg? jo såhär är det, Man skaffar en blogg för man tycker om att skriva, skriva om allt och ingenting skriva ner vad man gjort, sina tankar och känslor, och jag bloggar öppet för jag bryr mig faktiskt inte om vad man får för kommentarer och folk kanske kan få nytta av det jag skriver som kanske har eller haft samma situation eller helt enkelt bara tycker det är kul att se vad man själv gott och går igenom..
Damn girl, you sucks ! , leave us alone, we hate you and your famely !! förstå ord förstå meningar förstå engelska och för fan förstå SVENSKA ! du skämmer ut dig själv.. du betyder inget, du är bara en liten jävla instäkt som stör en.. kom tillbaka till verkligheten ffs.
Sabina » 2009-07-03 | 01:20:55
URL: http://www.twinmomtobe.blogspot.com/

Haha... Aaaa shit.. Jag har verkligen gjort dig arg eftersom du vill döda mig.. Oj oj oj..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback