Bläää fy bubblands !

fy satan,
igår ¨åkte vi och handlade på willys en lm limpa och lite annat, redan då började jag känna av halsen,
då tänkte jag * nej, jag hoppas det inte blir värre * när vi kom hem kom alexandra på besök och åt middag hos oss mycket trevligt, fram mot kvällen började jag känna mig extremt illamående så jag gick och la mig.
idag när vi vaknade så var jag tjock i hela halsen och det gör så ont att svälja och har feber, har kräkts och känner m,ig jävligt hängig min mor beställer tid hos läkaren idag så förhoppningsvis får jag medicin. orkar ingenting.
vrider och vänder på om jag ska be gubben komma hem ..
Marika » 2009-07-21 | 08:18:55

Ich! jobbigt att va sjuk!! Krya på dig!! Kram

Anonym » 2009-07-21 | 10:06:21

kanske svininfluensan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback