Bad name!

Nu är jag snart klar, men jag orkar inte göra mer nu..
Det får vara såhär tills jag orkar, det är jobb och sånt tålamod har inte jag idag.
Är jätte trött och skulle till tandläkaren men fick ingen barnvakt så jag fick boka om tiden till 18:e Agusti, ja.. jag vet det är mer än en månad kvar, men tvungen, min mot kommer vara barnvakt då..
Gubben är sjuk så han gick och köpte wisky ska göra irish coffee.. Vattnet funkar inte, det här är inte sant, dom bygger fortfarande här utanför och stör oss, Sen gör dom så vattnet slutar funka.. Jag kommer klaga! det kommer jag..
Nu ska jag ta en kaffe är så trött blev sent igår.. min lilla prins sover just nu.

Mammas prins när han var en vecka. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback