As You Die

Min lilla prins är över aktiv men jag är dock inte lika pigg,
han vaknade 08:00 och vägrade ligga i sin säng så jag la honom i min på att förhoppningsvis somna om men icke då istället skulle han ligga och busa med mig.
tiden går så förbannat fort hinner knappt med, hinner knappt njuta tillräckligt med denna bebis tid, snart står han där springer runt benen och till och med står där myndig då kan man undra * men hur blev du så stor du låg i mammas mage nyss* . =)
jag passar jätte bra i svart har jag fått höra flera gånger nu, tur att jag vågade ta det steget, men som sagt jag älskar utmaningar och risker ;)
idag kommer gubbens syster och hennes familj hit, dom åkte från sundsvall igår och var framme i haninge på kvällen,
nu äter jag chips och lyssnar på bandit rock, lill prinsen ligger i vår säng och busar han är så söt så jag måste lägga mig bredvid han, ikväll blir det enormt mycket mys med min man hihi =) <3

Jag älskar er min underbara grabbar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback