åh vilken härlig känsla jag fick :)

Nu är jag äntligen klar med häxan och fått mina ord sagda och behöver inte ge min dyrbara tid till henne mer,
ska leva mitt älskade familjeliv med min familj och bara njuta av kärleken och lyckan och glädjen,
får rysningar, dom betyder allt och gör mitt liv värt att leva till mer en trilljarder % .. =)
har fått mitt underhåll av denna tjej, men tycker att hennes ord bara blir mer och mer snurriga för inget håller i det hon säger.
Nåväl.. hon känner inte oss så egnar ingen tid åt främlingar som tror sig veta saker och ting. =)
min man sover nu och min älskade son med, bara jag som druckit för mycket kaffe igen hehe. :p
måste nog lägga mig strax efter mitt koll här på internet hehe, vi tänkte gå ner till stranden och njuta i värmen om solen håller i sig och bada, kanske ska färga mitt hår också. =)
måste köpa mer havre välling till prinsen och mer burkmat och massa goda frukter till han som jag kan mixa själv, han älskar det, advokado är mums för han, banan är det bästa, får se vad han mer tycker om för färska frukter =)
får besök imorgon också av kerstin och bosse, så snälla människor,
nej, nu får det duga för idag börjar bli en liten trötter =)

Kärleken och familjeliv är det bästa som finns <3
älskar mina pojkar och dom älskar mig, sann kärlek, och oslagbar <3


Ta hand om er gott folk =) Godnatt från oss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback