7 koppar kaffe.

åkte hem till sötnosarna Christine och Joline gullungar Kevin och Joline fick leka av sig lite medans vi drack ca 7 koppar kaffe & Pratade och tog hand om gnäll spikarna som börjar få tänder. =)
sen kom Johan hem ( Christines man, Jolines Pappa ) och fick passa både Joline och Kevin ett tag medans Christine och jag gick igenom lite kläder, eftersom hon har en dotter så fick jag med mig lite pojkkläder snäll du är gumman bara tacka och ta emot kläder är alltid bra och ha och man kan inte få för mycket. =)
Joline har skrämt kevin ett antal gånger idag med sina höga ljud hehe, hon testar sin röst så kevin börjat stor gråta mammas prins. men så är tjejer hehe =)
vi hade iaf enormt trevligt och kul, sen åkte jag hem till min man som lagat middag till oss så vi åt och myste framför tvn, nu har vi fått en Byrå till kevins kläder eftersom alla 4 gardarober inte har hyllor.
så imorgon ska jag rensa hans kläder för han växer ifrån i princip allt förutom dom i st 80-86 .
sen ska jag ominstallera datorn som gubbens pappa kom med, kanske träffa Christine och Joline om hon inte ska till gålö det återstår och se..
hur som helst så känns det som jag har ägglossning rätt osäker men har ont i mina äggstockar =)
Sov gott alla glada och posetiva människor =) / Wictoria & Kevin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback