<3

Nu tänker jag inte gå längre denna dag,
Uh, Kvavt ute och en lång promenad runt nästan hela haninge det var bra gjort av mig. =)
Stötte på tre förskole flickor som går på mammas jobb, Satt på en bänk och sålde sagt,
ack mig jag hade inte en krona dom ville så gärna att jag skulle dricka en mugg av deras saft gullungar,jag gjorde det också för att dom var så söta, nå ville nypa dom i kinderna =D
köpte påfyllning och ringde till Rebecca hela vägen hem hon hade åkt jorden runt den där haha, nej men till väldigt många konstiga place..
nu håller jag på att natta kevvan väntar på att serien sex någonting ska börja kl 22:00 , Tony sover i soffan..
imorgon hoppas jag på fint väder så vi kan sticka ner och bada och sola, thats life is good.. =)
väldigt mycket skrivande på bloggen, men det gör väl nog inte er något =) ..
jag har en tanke.. denna tanke förför mig, Kan man sluta få mens i såhär ung ålder? det är en fråga jag vill ha svar på, min mens kommer inte och ingen värk vill fortfarande avvakta med G test.

Mammas sockervadd, en gång i tiden var du lika liten som en mango =)

Om du bara förstog vad du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig !
Du är en riktig busunge, ett helt liv framför dig,
Du gör glädjen till den största och ljuset till det vackraste.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback