Vad är det som händer

Förstår inte ungen att det är natt och då ska man sova?
såhär har han aldrig gjort och jag blir vansinnig ! , klockan är 01:19 och han ligger och pratar och jävlas sover en kvart sen är han igång igen och det har hållt på sen 7 Fy bubblan !!
jag krigade mot kevin samtidigt som TONY snarkar och det fick mig att sätta min fot i hans ansikte, blev så arg och är fan sömnlös !!
NATT SKA MAN SOVA på morgonen ska man vara vaken, han har kunnat det hitills men nu har han tydligen ändrat sig,
mitt tålamod brister samtidigt som jag har fullt tålamod mot han, försökte med mat, vagga, tamefan inget hjälper.
jag ger upp hoppet om att få sova så jag satte mig här fast han sover nu så kommer han säkerligen vakna om en kvar och bråka med mig..
Alla har sina dåliga dagar men hur kan man ha dåliga nätter?? , fruktansvärt, jag är väldigt ovan vid det här ! han har inte varit såhär på 8 månader och inte innan det heller, hallå fasiken är det som stör hans sömn. =S
jag mår bara jävligt äckligt illa och är trött som en björn i ide, natt är natt dag är dag, men inte inatt..
problemet är att han somnar på sidan sen vänder han sig till mage och då gnäller han, HELA TIDEN gör han så, vänder man tillbaka han gör han samma sak igen, samma visa om och om igen.. ni får ha förståelse för mig fan alltså ingen sömn på hela natten det är SJUKT !!! han är 8 månader och har alltid haft rutin och kunnat skilja på natt och dag..
någonting är det, något som inte är bra, jag har testat allt inget funkar och någonting stör ändå hans sömn.. VAD?? , är det dom övernaturliga som kommer hit och väcker han eller vad är det frågan om, det är inte ens ett ljud här inne .

jag var tvungen att skriva av mig, kommer vara på jävligt dåligt humör imorgon och hoppas till gudarna att det inte blir såhär nästa natt också då dör jag alltså. har lust att begrava mig levande, förstår ni vad hemskt.
Anonym » 2009-09-01 | 06:28:52

Det är oftast väldigt enkelt med barn fram till 8-9 månaders ålder (var det med min dotter iaf). Sen är det en ruggigt jobbig period fram till 1-år ungefär :S Bara att bita ihop..

Anonym » 2009-09-01 | 06:49:33

seperations ångest, dom får det vid 8 mån kan hålla på i perioder till 10 månader, dom blir dock blyga för massa oxå..

Anonym » 2009-09-01 | 10:26:40

onödigt o klaga.. han som jämt e så snäll jämt säger du o så klagar du över en natt..va e de o gnälla om.. välkommen till småbarnstiden.. de e inte alltid lätt,men inget o gnälla över de e så barn e... så sluta klaga o va glad över en sån fin son du har. massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback