Torsdag.♥

090820
ja varje människa får barnbidraget idag,
måste handla massor till kevin idag med alexandra,
hittade ett fynd på cubus hehe =)
4:an ligger på 8300 kr i månaden, det var inte så farligt för en 4:a,
vi betalar 6000 kr för den här som är på 55 kvm.=p
Inatt drömde jag något så underbart, ( tyckte jag iaf) hehe, jag hade fött en liten flicka som jag bar runt på hela tiden till och med på vintern och ammade när jag stog upp och gick runt med henne i famnen och kevin i handen och skulle köpa en julgran, alltså drömmen var lite knäpp men så himla mysig. =)
Kevin drömde däremot mardrömmar inatt tråkigt nog så lite trött är jag ju och vakna upp av att min kissblåsa var spräng färdig och illamåendet upp i hallsen. UH !
nu ligger kevin och läser en bok *haha* och jag sitter och äter frukost, Mjölk har faktiskt börjat blivit jäkligt gott =)

Jag har inte rökt på tre dagar !

Det är sant!!! tog tre bloss igår och höll på att kräkas, min kropp säger emot nu! =D
Som den gjorde när kevin låg i min mage.


Kramar från oss !
Anonym » 2009-08-20 | 08:08:03

MEN NI HAR INTE RÅD MED DE, pluss att soc inte betalar

monia » 2009-08-20 | 09:15:52
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

gaah inte så farligt ? :O jag betalar 3000 för min trea på 75 kvadrat .. fast ni kanske bor i centrum eller närma ?

Anonym » 2009-08-20 | 20:13:34

oj jag tyckte 8400 lät rätt dyrt för en fyra.. jag bir i en 3a på 91 kvadrat o betalar 5800 imånaden.. men vilken dyr hra ni har för en 1.. förstår att ni måste flytta så ert/era barn får egna rum men de finns nog billigare...

Marika » 2009-08-20 | 21:17:56

Fan va bra gjort av dig!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback