Torsdag <3

Unga mödrar 17:00 och 20:00 .
älskar detta program, tycker synd om mamman med sin lilla son, hon hon har inte långt kvar att leva&umgås med sin son.
detta är sorgligt usch, hon är så ung och förstjänar det inte, andra förstjänar att vara i hennes sits,
eller den unga mamman med en liten dotter som säger att hon inte orkar ha barn längre,
så korkat sagt, det är hon som satt henne till världen, hon hade ett val precis som alla andra, usch !
öö aa, sen börjar andra avenyn 8:e september också. =)
känns lite som att dom här avsnitten kommer bli sämre, well well återstår och se.



Kevin Benjamin Mathias.
är en liten busunge och världens sötaste,
han grät lite i morse men pappsen tröstade han så jag fick ligga kvar lite granna tills klockan blev 07:00 då fick jag gå upp,
han fick sin fruktgröt sen som vanligt så kryper han ner från babysittern och försöker envist ta i Xbox kontrollen,
det är nog hans favorit leksak, han ska verkligen vara på den hur mycket man än tar bort den och gömmer den där inne så hittar han den, mamma busunge. =) så kollar han på tv lite då och då också haha.
idag ska han med sin mamma och äta på kina *gottis* och möta upp gudmor och springa på ett möte på gymmet och vara med när vi gymmar.  =) sen vidare till mina föräldrar !
Nu är det 4 dagar kvar tills ögonblicket. =)
Jag bara älskar när du ler min älskade son, jag bara älskar dina ögon, din näsa, din mun, hela du är perfekt!
du är vår ögonsten vår underbara skatt som är omöjlig att hitta i hela havet eller på land,
vi har den bästa och förblir det, vi skyddar dig från allt ont här i världen och alla grova ord mot dig, tycker synd om den som använder sin mun till det..
Vår liv kommer ändast vara vårt liv och ingen annans, så ingen behöver lägga sig i vårat underbara vackra liv,
dom har hur som helst inget med det att göra därför ska dom heller inte använda sina fingrar till att skriva om det.
vi tror ju som så att dom vill vara oss men att dom blir sura när dom inte kan,
vi säger till varandra att dom borde akta sig för vad dom säger för VI blir arga, vi älskar dig vår son och tillåter inget annat en kärlek,glädje,lycka . <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback