Torsdag.♥

090827
idag får alla goda och onda människor löning,
men vi fick pengar för två dagar sen =)
Jag blir verkligen orkeslös av att vakna på natten och må så illa att jag måste kräkas för att kunna somna om,
och sedan vakna på morgonen och bara känna illamåendet stiga,
jag bör inte klaga det finns folk som har det värre, men jag blir faktiskt svag utav det där.
Kevin vaknade när pappsen gick till jobbet men somnade om till 07:00, jag skickade sms till hanna och ville boka om mötet just för att jag blev så slut och hade ont i magen.
så idag blir det att bara ta det förbannat lugnt FAST kom just på att jag måste till affären och handla våtservetter,välling och yoghurt till gubben.
jaja vi får se hur det går..
Skönt att träffa gynläkarn på onsdag och titta hihi. =) och få lergigan igen jag som var så dum att kasta dom när jag väntade kevin för jag absolut inte skulle äta tabletter.

igår fick vi ett papper på nummer vi skulle ringa angående lägenheter så gubben ska göra det idag.
håll tummarna nu!
sen ladda vi ner massa filmer och kolla på jag lill prinsen, gubben och alexandra och åt glass och allt möjligt. =)
redlikt lugn dag där med.
Fan att det inte går att ladda ner beck en alltså, iofs så hade den biopremier igår men ändå.





Rör ni den så får ni en hurring / Kevin. så söt! ♥
Wendela » 2009-08-27 | 10:22:04
URL: http://metrobloggen.se/wendela

:)



Jag fick lönen igår :D

SUUPER STOLT!!

Marika » 2009-08-27 | 22:45:35

Gud så gulligt!! =)

Anonym » 2009-08-27 | 22:59:58
URL: http://suuugar.blogg.se/

söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback