Tisdags mys.♥

Myspys i soffan.
Nu spelas ninas kvällsbok på tv 5, ja haha den är rolig. =)
Alexandra gick nyss och mina pojkar sover men det har varit en hel vild dag,
 åkte till huddinge för det stog i min kalender att jag skulle vara där 10:00 men dom sa 11 när jag kom dit,
jaha tänkte jag och tog en promis till en affär och fastna där på alla fina saker, köpte en Super Rock Baby napp och en pirat tröja till grabben och lite annat smått och gott Jordgubbarna var utsökta..
efter huddinge åkte jag tillbaka till handen och mötte alexandra så gick vi till hm och köpte hårfärg och leppsyl,
när vi skulle tillbaka till hm och handla ögonpenna så träffa vi sudde, Savas lillebror.
stog och tjattra lite med han, fick inte upp nappkartongen så sudde fick stå och pilla på den haha tillslut gick den upp,
när vi skulle ut för hm så började det tjuta och vi tänkte * vafan är det här, vi har inte tagit med oss något ut*
vi kollade igenom alla saker och tänkte, fy vad pinsamt, sen märkte vi att det var nappkartongen som hade fått det att tjuta så förjävelskt, det var larm på den som dom glömt larma av.. PINSAMT..
ja återigen hamnade vi hos mig, min man kom och åh pussade på han, mys gubbe!!
färgade håret och lite sånt.
har ont i mina äggstockar , dras och dras och dras..
phu, dragkamp! , man ska aldrig säga aldrig att jag har tur. =)
Kevin busade både med pappa och med alexandra och mig när han skulle sova,
genom att vända sig så vi får vända tillbaka han, så skrattar han så han inte får någon luft och vi skrattar tills vi tappar andan, så jäkla gooo !! allt han inte får göra skrattar han åt haha busunge!!


Kramar från oss!
Melissa - Vincents Mamma » 2009-08-25 | 21:19:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

japp jag tänkte börja med det se hur många som nappar på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback