Tisdag.

Sandra jag måste bara veta vilken sandra det är, är det sandra som bor i solna eller jönköping eller vändelsö? =O
Pussen från oss !


har diskat nu och druckit två koppar kaffe för att förhoppningsvis få lite mer energi men inte hjälpte det inte,
för en timme sen hade kevin feber nu har han ingen feber, så får hålla koll lite, men han är tröttare en vanligt och det förstår jag, nu sover han min prins.
men han har iaf fått i sig mat innan han somnade, ska passa på att bädda sängen och vika tvett tror jag,
får ju inte vara ute och springa med honom just nu så han blir värre, det riskerar jag inte.
problemet är att jag har tame F*n ingen tändare den är spårlöst försvunnen och det är inte bra det, har fått tända mina cigg i brörosten och sprungit ut för att det inte ska komma rök i lägenheten.
bra motion hehe.. jag är lite rastlös faktiskt.. =/
Olivia » 2009-08-04 | 19:24:17

Heej :)

Jag kom bara på en sak, hade inte du en bdb förut? om du har de nu, va heter den? :)



Kram Olivia

Sandra » 2009-08-05 | 00:57:49
URL: http://sandera.blogg.se/

Det är sandra från solna :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback