Svar på tal.

Marika: Tack så mycket, ditt stöd har hjälpt oss mycket genom mycket, vi tackar dig för allt du gjort =) du är en underbar människa! <3 Kramar.

Sandra Melissa och dom andra : jag vill helst inte berätta vår fina hämlighet än men det kommer nog komma upp på bloggen senare =) men roligt att ni gissar och tycker det är kul om vi lyckas. =) Kramar till er.

Nej, anonyma, tråkigt att du skriver som anonym : Nej, jag tror inte det är sabina som håller på igen hon och jag har nog gjort klart för oss att gå skilda vägar, så vi har inget med varandra och göra och bråket är nerlagt så vitt jag vet, nu är det en liten invidid som heter M och hennes vän som håller på, hon skrev hon min son och det är något jag inte tål, så hon får väl helt enkelt stå upp för sig när den situationen kommer, Ja, jag älskar att nämna att min familj är det bästa jag har, för det är så och det är underbart att vi har familjen kvar.. =) jag tycker det är trist att folk lägger sig i andras liv, som dom inte har med att göra och inte vet något om, gör man det så hamnar man rätt på wrong way.. jag är mig själv ingen annan och ja jag är sån som lätt blir aggresiv, tyvärr, men det är bra om man skyddar sin familj.. =)

Tack och hej. =)
mia » 2009-08-13 | 09:16:22
URL: http://miakarolinejohansson.blogg.se/

vill bara att du ska veta att ja blev ruggigt sur när jag fick reda på att du skrev om mig i din BDB, eftersom jag hade lagt ner dig och ttrodde du gjort samma, den annonyma som skriver nu till dig är iaf inte jag, nu har du mitt ip nummer och orkar inte hålla på om du vill snacka om mig eller min familj gör det då men itne så jag ser det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback