Söndag! ♥

090823
Dagen började såklart med att Kevin vakna?
eller vänta nu, jag vet inte när han vakna för min älskling hade gott upp och tagit han,
vaknade av att han busar med kevin i sängen haha *sholahopp* =)
fy fasiken mådde så illa och det gick inget vidare att mata han,
han fick lite paus mellan skedarna var tvungen att använda min sällsynta vän hehe,
vi hade inget bröd så jag och min man bestämde oss att vi skulle ställa oss och göra frallor,
det gick jätte bra och jag tog en dusch medans jag kunde *Skönt* ! =)
sen smaska vi i oss frallor och illamåendet försvann lite,
vi gick och fikade oss Kevins farmor&Farfar fast jag tog saft och mariekex hehe, magen är inte så förtjust i kaffe,
och lika dant med cigg fyfasiken vad äckligt det luktar&Smakar, kan inte sätta ord.
har som sagt slutat rök, och det gick ganska bra eftersom jag fick hjälp den här gången också haha =p
annars har vi bara myst i soffan och sänkt ner sängen för kevin är verkligen aktiv.
det sticks i magen lite smått obehagligt =(
imorgon ska jag&Kevvan till Christine&Joline och kramas hihi. =)
uppdatering : nej, vi har inte fått fler svar på lägenheter en, men det har varit helg så fortsätt håll tummarna! =)

Svar till dom fina.
Johanna&Oliver : JA, ring mig *idag* var det va? haha sötnos! vet hur det är att vara mamma och samtidigt försöka ha minnet på topp. =) , ring mig så bestämmer vi någonting vettja! det blir bra =) <3 KRAMAR FRÅN OSSS!!!
Wandela : hihi ja vi kanske får flytta till huddinge och bli granne med dig och snart din lilla pluttis =P det skulle vara mysigt, får försöka finna några huddinge lägenheter =) kram från oss <3

kramar från oss!
Wendela » 2009-08-23 | 21:19:24
URL: http://metrobloggen.se/wendela

WANDELA`???



Wandela



Jag heter WENDELA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback